Fogyasszunk bátran magyar tejet.
Ne csak a bort válasszuk magyar termelőtől, hanem tejet is.
A magyar tejnek soha nem volt nagyobb szüksége a marketingre, mint ma!
Az idősebb korosztály talán még emlékszik, hogy régen naponta találkoztunk tej reklámokkal a TV-ben. Változott a világ. Ma már konkrétan a magyar tejnek kell a reklám! Nem elég tejet fogyasztanunk, figyeljünk arra is honnan származik.
Jó látni, hogy az üzletekben egyre többen választanak magyar bort a polcokról. Hiába helyezik el polcokon vegyesen az import és a hazai borokat, a vásárlók nagy többsége csak a hazait választja. Igaz ez sem volt mindig így, de a jó marketingnek hála rájöttünk, hogy a magyar bor jó minőségű, és az ár-érték arányban is versenyképes.
Talán a magyar tejnél is elérhető ez a vásárlói tudatosság. A hazai tej minősége versenyképes, az ár-érték arány miatt sem kell szégyenkeznünk, már csak a megfelelő marketinget kell alátenni. Ez nem csak a tejtermelő gazdák, a feldolgozó üzemek jó, hanem az egész magyar társadalomnak fontos.
A Tejszív logó mögé szervezett marketing kampány mögé felsorakozott a kormány is.
A sikerért mi magunk tudunk a legtöbbet tenni. Azon túl, hogy ha létezik a piacon csak magyar tejterméket és tejet vásárolunk, felhívjuk ismerőseink, barátaink figyelmét is a hazai tej értékeire. Erre kiválóan alkalmasak a közösségi oldalak is (például ezt a cikket is megosszuk J). Ne ócsároljuk az import tejet, ne terjesszük az import tejek körül keringő áfa-csalási pletykákat, inkább népszerűsítsük a magyar tej kiváló minőségét.
Közösen elérhetjük, hogy a magyar tejtermelés, és feldolgozás igazi sikerágazat legyen. Fölmerülhet a kérdés bennünk, mit nyerek én ezzel? Sokat! Elsősorban a jó minőségű tejet és tejtermékeket, közvetett hatásként pedig egy stabilabb mezőgazdasággal rendelkező országban élhetünk.
Vágod? Akkor lájkra fel!