2016. júl 04.

A német labdarúgó válogatott elvett 120 percet az életemből

írta: Kókánymester
A német labdarúgó válogatott elvett 120 percet az életemből

Jobban jártunk volna, ha pénzfeldobással döntik el a továbbjutást.

Magával ragadott az EB futball hangulat a magyar válogatott mérkőzéseinek láttán.

d_yt20160702132.jpgMTI Fotó: Illyés Tibor

Kíváncsian vártam a Németország-Olaszország negyeddöntős meccset. Gondoltam, mint kezdő focirajongó megnézem magamnak azt a híres német focit, amelynek szervezettségéről, teherbírásáról, és profizmusáról sokat lehet hallani. Ráadásul a nagy múltú Olasz ellenfél most garantálja, hogy igazi focit láthassunk.

Németország-Olaszország Foci EB 2016 negyeddöntő.

Mit is láthattunk? Egy középszerű meccset. Egy motiválatlan gyenge, a végtelenségig az ellenfél hibájára számító mérkőzést. Mélységesen csalódtam a német válogatott játékában. Nagyjából 10 percet leszámítva, unalmas focit láthattunk. Jó, így számolva csak 110 percet tékozoltam el az életemből. És a 11-sek. Ahogyan a hírekben olvashattuk a „ 11-es dráma” döntöttel el a továbbjutást. A büntetők elvégzése tökéletes folytatása volt a „rendes” játéknak. Jobban jártunk volna, ha pénzfeldobással döntik el a továbbjutást.

Hogy nézek-e még focit?

Természetesen igen. Igaz a német válogatott játékát inkább kihagyom, de a magyar focira vevő vagyok. A válogatott Eb játéka után kíváncsian várom, ez milyen hatással lesz a magyar klubcsapatok futballfelfogására.
A magyar futballválogatott játéka bebizonyította, hogy létezik nézhető magyar foci.

Szólj hozzá

foci Foci EB Magyar futball Német válogatott